سلام 

در زمینه کنکور تجربی راهنمایی میخوام؛ 

1- برای شیمی قصد دارم کل شیمی 2+ ترمودینامیک و چند فصل دیگه بخونم که بشه 60 درصدی،  اما نمیدونم چه فصولی از شیمی سوم یا پیش رو حذف کنم ؟، مثلا اسید و باز و محلول و الکترو شیمی ؟

2- نوسان فیزیک رو حذف کردم ،سوالات موج مکانیکی با نوسان ترکیبیه؟

3- ادبیات (املا و تاریخ ادبیات و واژه ) چه جوری شروع کنم؟

4- زبان رو چه جوری شروع کنم ؟

ممنون


مرتبط:

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)