سلام دوستان عزیز 

خیلی دلم میخواد منو راهنمایی کنید تابه جواب سوال خودم برسم، همین اول کاری میخوام بگم کسی لطفا از سوال من عصبانی نشه، این رو تو دنیای واقعی به هیچ عنوان نمیشه از کسی پرسید، چون به آدم متلک میگن. اینجا احساس کردم میتونم حرف خودم رو بگم با خیال راحت و آسوده.

اصلا فلسفه آشپزی کردن چیه؟ خب میشه وقتی من که پول دارم میرم از بیرون غذا بخرم، چرا به خودم زحمت بدم هر روز غذا درست کنم؟ 

خب من دست پختم خیلی خوبه، قورمه سبزی هام عالی میشه، ولی این که آدم هر روز یه کار تکراری انجام بده، هر روز ظرف بشوری، غذا درست کنی واقعا سخته، من کمرم واقعا درد میگیره . و بعدش آقایون به هر حال روی غذا خوردن خیلی حساسن، ولی زن ممکنه یه زمانی مریض هم بشه مثلا سرما بخوره، که برای همه پیش میاد اون موقع آیا از زن شون سرد میشن ؟

الان به هر حال میدونم آشپزی کردن لازمه، ولی خب یه زمانی آدم یه مشکلی براش پیش میاد و نتونه انجام بده، پس چی میشه؟ یعنی طرف امکان داره مثلا آدم رو درک کنه؟ اصلا دختر تنبلی نیستم و وظایفی که به من مربوط میشه به عنوان یه دختر جوان خوب انجام میدم، ولی خب تو دین نگفته زن حتما باید این کار رو انجام بده در قبال همسرش.

دوستان لطفا برای بار آخر از دست من خشمگین و عصبانی نشین به خاطر سوالم 

فقط راهنمایی میخوام ازتون 

با تشکر


مرتبط:

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن ؟

من از آشپزی متنفرم

ما دختران قبل از ازدواج باید آشپزی بلد باشیم؟

اگه دختری آشپزی بلد نباشه شما قیدش رو می زنین؟

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)