سلام

سوالم اینه که کدوم دهان شویه برای از بین بردن بوی بد دهان میتونه موثر باشه؟ 

چون واقعا برای یه دختر بد هسته با خودم تصمیم گرفتم هر جور شده حلش کنم، قبل از این که کسی از اطرافیانم متوجه بشه، بعدا اگه نتونم درمانش کنم تو زندگی آینده منم ممکنه خراب بشه، پس باید جلو ضرر رو بگیرم.

من مرتب مسواک میزنم، نخ دندون هم میکشم، روزی سه بار این ها رو انجام میدم و مرتب غذا هم میخورم، پس مشکل از این ها نیست و معده م هم سالمه و دندون هام هم سالمه، اینا رو قبلا چک کردم. راه حل های دیگه رو امتحان کردم ولی نشد که نشد. 

الان دنبال دهان شویه مناسب هستم برای ازبین بردن بوی بدن دهان، به نظرتون دهان شویه نانوسیل بهتره یا دهان شویه کلرهگزیدینه؟

منتظر راهنمایی هاتون هستم کاربران گرامی


مرتبط:

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

همیشه فکر میکنم دهنم بو میده ولی ...

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) بهداشت دهان و دندان (۱۵ مطلب مشابه)