سلام دوستان

پسری 28 ساله هستم که با یک دختر خانمی 25 ساله آشنا شدم، حدود چهار ماه با همدیگه بودیم، قرار و مدارها رو گذاشته بودیم که بعد شش ماه آشنایی در صورتی که به تفاهم رسیدیم خانواده ها رو در جریان بذاریم، همه چی خوب بود، هیچ خطایی هم از من سر نزده بود که ناگهان دختر خانم به من گفت که پشیمون شده و هیچ علاقه ای به من نداره، اون جمله معروف هم که پسر خوبی هستی و کیس های بهتری در زندگی میتونی داشته باشی رو هم بهم گفت و خداحافظی کرد.

از اون موقع به بعد مدام با خودم کلنجار میرم که چرا یک دفعه پشیمون شد؟ حتما عیب و ایرادی دارم؟ نکنه پای کس دیگه ای در میونه؟ همین باعث شده که هزاران فکر ناجور به سرم بزنه، اعتماد به نفسم پایین بیاد، طوری که دیگه از دخترها متنفر شدم، فکر میکنم چون پول کافی نداشتم منو ترک کرد و رفت...

اگه دوستان راهنمایی کنن ممنون میشم


مرتبط:

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)