سلام

من یه دخترم که اگه خدا بخواد قراره به نزدیکی ازدواج کنم. من در مورد رابطه ی زناشویی اطلاعات خیلی زیادی دارم و میشه گفت تو شب زفاف میتونم ماهرانه کارمو انجام بدم !!!

ولی یه مشکلی که هست اینه که من میترسم نگاه شوهرم به من خوب نباشه. یعنی میترسم در موردم فکرای بد بکنه. مثلا فکر کنه که قبلا تجربه داشته باشم! اصلا دوست ندارم همچین فکری در موردم بکنه. برای همین در انجام بعضی از کارا، تو روزای آغازین ازدواج ، تردید دارم. و میخوام تند نرم تا مبادا شوهرم در موردم فکر بد بکنه. اما از طرفی هم دوست دارم آزاد باشم و هر کاری که دوست دارم برای شوهرم انجام بدم تا بینهایت لذت ببره. اما اگه بهم شک بکنه چی؟؟ اگه بهم شک بکنه، چکار کنم؟؟ یا نقش یه دختر صفر کیلومتر رو بازی بکنم بهتره؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)