سلام

یه سوال دارم میشه لطفا راهنمائیم کنید من از چند سال پیش بعد از یه اتفاق دچار افسردگی شدم و دارو مصرف میکنم ، به خاطر این موضوع از ازدواج می ترسم و تا حالا ازدواج نکردم چون جرات ندارم به خواستگارام بگم بخاطر افسردگی دارو میخورم، لطفا بگید چکار کنم؟

چون سنم داره میره بالا و اگه همین طوری ادامه پیدا کنه تنها میمونم ، خواهر کوچیکم چند سال پیش ازدواج کرده و من هنوز تو خونه ام، به نظرتون به خواستگارم بگم ؟ چه جوری بگم ؟ آیا اصلا کسی حاضر میشه با این مشکل من کنار بیاد ؟


بیشتر بخوانید ...

به خاطر افسردگی قرص خوردم ، به خواستگارم باید بگم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه)