سلام دوستان

دوستی صمیمی دارم که رفت و آمد زیاد داریم، اکثر عروسی ها مراسم ها و ... با هم میریم، در این مراسمات مادر من میگه من نمیام یا اگر هم بیاد اشکم در میاره ولی مادر دوستم حتی اگه دوستمم نخواد به زور میبرتش، توی این عروسی ها و مراسمات دخترش میکنه تو چشم مردم به همه نشونش میده دخترش معرفی میکنه من و دوستم ۲۰ سالمون هست، دوستم تا امروز ۱۷ تا خواستگار داشته اینقدر سطح توقعش بالا رفته که هر کسی رو قبول نمیکنه یا طرف با بهترین شرایط براش میاد فقط بخاطره قیافه ردش میکنه .  

با اینکه من از نظر قیافه، سطح تحصیلات و سطح خانوادگی بالاتر هستم خدا شاهده هنوز یه دونه خواستگارم نداشتم، خیلی ناراحتم ، آخه چرا مادرم بخاطر من حاضر نیست یک قدم برداره، نقش مادر تو ازدواج دختر خیلی مهمه .  

از شما دوستان میخوام راه حلی بهم بدید تا به مادرم این موضوع رو بگم ولی اصلا روم نمیشه.


مرتبط :

مادر دختر مورد علاقم با ازدواج ما مشکل داره

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

یه مادر می تونه دخترش رو برای ازدواج به واسطه ها پیشنهاد بده ؟

با مخالفت شدید مادر دختر مورد علاقه م مواجه شدم

تا چه حد در خواستگاری از دختری که مادرش مخالفه ، اصرار کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)