سلام خدمت دوستان...

راستش من یکی از خواننده های خاموش خانواده برترم . از دوستان راهنمایی و کمک میخواستم .

پسری هستم 26 ساله ، شدیدا نیاز به ازدواج در خودم میبینم اما چون شرایطش رو ندارم نمیتونم پا پیش بذارم...

سال پیش مادرم دختر فامیلمون که آدم مذهبی هستن رو برام پسند کرده بود . دختر خانوم 19 سالشونه و تازه دانشگاه قبول شدن ، خانوم محجبه و خیلی خوبیه ، اما وقتی مادرم با مادر دختر خانوم در میون گذاشت با مخالفت شدید  مادر دختر خانوم مواجه شد.

راستش من گزینه اول ازدواجم این خانوم هستش یعنی نه که عاشقش باشم نه ولی ذهنم رو درگیر خودش کرده . به نظر شما دوباره مادرم بفرستم جلو یا اینکه خودم از طریق تلگرام با دختر خانوم صحبت کنم و ببینم نظر ایشون در مورد من چی هستش بعد برم جلو ؟  اصلا همچین کاری درسته که مستقیم به خودش بگم یا نه بذارم خونوادم خودشون باهاشون صحبت کنن؟

راجع به خودم هم بگم که چند ماهی هست که تو یه شرکت مشغول به کار شدم ، حقوقم هم متفاوته یعنی با اضافه کار تقریبا تا 2 تومن و بدون اضافه کار 1.300 تا 400 ... آدمی هستم مذهبی و احساساتی . راستش تو فانتزی هام تصورم از همسر آیندم یه خانوم چادری هستش .

یعنی کلا حجاب خط قرمز من هستش دوست ندارم یعنی راضی نیستم هیچ نامحرمی حتی یه تار موی همسرم رو ببینه ، دوست ندارم وقتی خانومم میره بیرون آرایش کنه ، به عقیده من زن و شوهر فقط باید خودشون رو واسه هم زیبا کنن و زیبایی هاشون رو به هم نشون بدن ، اصلا دوست ندارم خانومم بیرون خونه خودش رو آرایش کنه و زیاد با دوستاش رفت امد داشته باشه .

آخه همسر آدم بهترین دوست و رفیق آدمه... و دیگه اینکه دوست ندارم شب عروسیم بزن و بکوب راه بندازم و شروع زندگیم رو با گناه آغاز کنم و دل نازنین امام زمان رو برنجونم ، یه مراسم ساده و بدون گناه .

حتی علاقه دارم تو مراسم عقدم یه قاری قرآن با صدای بسیار زیبا بیاد یه چند دقیقه سوره الرحمن رو بخونه تا شروع زندگیمون خیلی معنوی باشه و اینکه باید بخشی از حقوقم رو به پدر و مادرم کمک کنم ...

راجع به خودمم بگم که احساساتی بودنم اینه که همیشه دلم میخواد قربون صدقه همسرم برم دوست دارم هر شب از سرکار که میام براش یه شاخه گل بگیرم میخوام تا اون حدی که در توانم هست انجام بدم تا خانومم احساس آرامش کنه از بودن با من .

از دوستان عزیز خواهشمندم که با نظراتشون کمکی کنن تا فرجی بشه .


مرتبط :

نقش مادر در ازدواج دختر خیلی مهمه

مادر دختر مورد علاقم با ازدواج ما مشکل داره

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

یه مادر می تونه دخترش رو برای ازدواج به واسطه ها پیشنهاد بده ؟

تا چه حد در خواستگاری از دختری که مادرش مخالفه ، اصرار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)