سلام خدمت دوستان

سوال عجیبی دارم ؛ 

بنده بعد از پنج سال عقد که به دلایل مختلف طولانی شده قراره عروسی کنیم، همسرم فامیل هستن و سی چند سال دارن و منم زیر 30 سال، کلا اخلاق و رفتار همسرم رو دوست دارم، مرد اجتماعی ای هست، قضیه از این قراره که پدر شوهرم فوت کردن و مادر شوهرم بیوه هستن، خونه دارن و زندگی شون راحته، البته یه پسر تو خونه دارن پس نمیترسن شب ها، و اما بیشتر شب ها خونه ی دختران یا پسرانش میخوابه و روز ها هم به همین منوال، کلید خونه هاشون رو بلا استثنا داره !

حالا ما قراره بریم سر خونه زندگی و این روال داره اذیتم میکنه، از اون جایی که همسرم خیلی مادرش رو دوست داره و احترام به والدین براش خیلی مهمه، و اینه که نمیخواد تافته ی جدا بافته بشه، پس یعنی رفت و آمد این چنینی به خونه ی ما قراره مجاز بشه ! من دلم نمیخواد مادر شوهرم وقت و بی وقت و تازه سرزده و بدتر شب واسه خواب بیاد خونه ام ! 

لطفا نگین چه عروس بدی ام و اون مادره و خونه ی پسرشه و ... ، چون من میخوام راحت و مستقل باشم، نگین سیاست داشته باش، سرد برخورد کن، چون نه روم میشه و نه همسرم در این مورد پشتیبانمه . نگین با همسرت حرف بزن چون حرف زدم و بی فایده ست .   

نگین بیچاره تنهاست، بچه بزرگ کرده واسه چی؟ یه راه حل اساسی بهم پیشنهاد بدین، من نخوام وقت و بی وقت بی برنامه و بی خبر بیان خونم چیکار کنم ؟ من نخوام عادت کنن مثل بقیه جاها شب ها بیان خونم چیکار کنم ؟ 

وقتی پشت در آپارتمانم اومد و صدام میومد و فهمید خونه ام و نخواستم باز کنم در رو چیکار کنم، با کلیدهایی که از خونم بر میداره چیکار کنم ؟ با همسرم که موافق کارشه چیکار کنم ؟ تو رو خدا نگین چه عروس بدی! مادر شوهرم فرد آروم و بی آزاری نیستن ! تو همه کار سرک میکشن ، زیر و بم اتاق رو در میارن .  

تو خرید همه چی دخالت میکنن، از همه بدتر غیبت جاری هام رو میبرن اینور اونور !، وقتی جاریه من در به روش باز کرده و شب و روز تو خونه اش بوده ریز و درشت زندگیه خصوصیش در معرض دید مادر شوهرم قرار میگیره دیگه، و متاسفانه مادر شوهرم امین نیستن و هر چیزی رو دیدن ده برابر میکنن و بازگو میکنن، البته غیر از خوبی ها.

چقدر طولانی شد عذر میخوام، منتظر همفکری دوستان هستم 


مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)