سلام

میخوام در مورد یه مسئله صحبت کنم اونم اسمش نیمه گم شده هستش ، من یه پسرم ، و معتقدم آدم باید کسی رو دوست داشته باشه که اونم دوستت داشته باشه نه اینکه عاشق یکی باشی که بهت حسی نداشته باشه و هی تلاش کنی دلش رو به دست بیاری، به نظرم نیمه گم شده اونیه که میخوادت نه اونی که تو میخوایش ولی اون نه ، و اصلا خوب نیست با دختری باشی که دلش با کس دیگه ای باشه . 

یه بار یه جمله خوندم گفته بود تو زندگی یکی هست که بیشتر از همه میخوادت و باید هواست جمع باشه که از دستتش ندی چون با اون به آرامش میرسی ، منتهی مساله اینه که تشخیص اینکه کدوم دختر بهت حس داره واسه پسر سخته ، ممکنه بر فرض توی محل کار بین همکاران خانوم هست که واقعا میخوادت ولی تو اون رو نمی بینی و چشمت رو یکی دیگه ست .  

همه حرفم اینه که اگه آدم با اونی باشه که با همه وجود میخوادش خوشبخت میشه ولی یه طرفه اگه باشه نه ، به قول شاعر میگه؛ 

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد

اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش

فکر میکنم گرفتین که چی گفتم ، منتهی مساله اینه؛

چه جوری باید بفهمیم واقعا کی میخواد ما رو ، یعنی دختر خانوم ها پسرها که قضیه ش کلا فرق داره ... چون معمولا خانوم ها توی بدترین شرایط هم حسشون رو عمرا بروز بدن ، فکر میکنم دخترا باید زیر این پستم نظر بدن مرسی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)