سلام  دوستان گرامی

بالاخره بعد از مدت ها خواستن و جواب رد  شنیدن دو سه روز پیش موفق شدم دختری که میخوام رو در یه مکان عمومی ( کتابخانه عمومی شهر ) ببینم . وقت نشده بود که با این دختر خانم حرف بزنم. خلاصه در محوطه کتابخونه با ایشون سر خواستن و علاقه قلبی م صحبت کردم . دختر بسیار مهربون ، مودب و ... ( نگم بهتره ) .

ایشون دو مورد را بحث کردن : 

1. سن کم خودشون و اینکه میخوان درس شون رو ادامه بدن . 

2. از لابلای حرف هاشون فهمیدم یکی از دلایل دیگرشون بحث های مالی و تامین هزینه های ازدواج و جهیزیه بود .

( این مورد رو مادرمم بهم گفته بود چون همسایه هستیم البته همسایه خیلی دور حداقل 3 کوچه فرق دارن با ما ... ) . 

مکالمه ون کمتر از 5 دقیقه طول کشید و من فقط خواستم حرف های خودش رو بشنوم ... ، سوال من از خانم ها اینه اگر بهشون در مورد مسائل مالی و تامین هزینه های ازدواج و تامین جهیزیه توسط خودم بگم امکان داره ناراحت بشه ؟

در ثانی مادر خودمم مخالف این عقیده من هست ( مادرم پول پرسته اما من مستقلم و هزینه های خودم با خودمه ) ، دوست ندارم حرفم در مورد تامین هزینه های ازدواج ایشون باعث بشه احساس شرمندگی کنه و فکر کنه محبت و عشق من از سر ترحم و دلسوزیه ...

ممنون میشم خانم ها توضیح بدید چون خواهر ندارم و برداشتمم صرفا نظریات دوستانم (پسر) و اینترنت هست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)