سلام

مدت 10 ماهه عقد کردم . شهرهامون از هم دوره، ارتباط مون بیشتر از طریق چته. شوهرم رو خیلی دوست دارم اما اون لجبازه ، منم مثل اون مغرور و لجباز هستم اما واسه شوهرم نه این جوری نیست. 

ما تو این مدت هم بحث داشتیم هم روز خوب داشتیم. مثل همه زوج ها و هر آدمی میدونه که بیشترین ناسازگاری برای اوایل زندگیه چون هنوز هم رو نشناختن . یه بار یه بحثی بین ما ایجاد شد از شوهرم 4 روز خبری نشد ، من رفتم سمتش پیام دادم ،بعد گفت تو این مدت به طلاق فکر میکرده و این حرف ها ، خلاصه که خوب شدیم با همدیگه. 

تا اینکه قرار بود چند روز پیش عروسی مون باشه، رفته بودیم دنبال کارهای عروسی ، شوهرم به علت یه پیش داوری سر من جلو خونوادش داد زد و طبیعتا من به عنوان یه زن شدیدا ناراحت شدم، همه ش گریه بود کارم تا اینکه از شهر اون ها برگشتم شهر خودمون ، حالم اصلا خوب نبود بیماری شدیدیم داشتم شوهرم پیام نداد دیگه بهم ، منم پیام ندادم چون انتظار داشتم مردم از زنش یه خبری بگیره.

دو هفته سخت گذشت هم بیماری و هم دلتنگی برای همسرم و در حالی که همه منتظر بودیم هفته سوم بریم عروسی برگزار بشه پدرشون تماس گرفت گفت عروسی کنسله چون اینا دعوا کردن. تو این مدت هیچ کدوم از خونواده ایشون تماس نگرفتن که عروس ما کی میاد؟ بعد هم تماس گرفتن گفتن چرا دخترتون به پسر ما زنگ نزده و باید عقد طولانی تر بشه ، این دو نفر همدیگه رو بیشتر بشناسن یه وقت بعدا طلاق نگیرن!

خلاصه که همه چی بهم ریخت. بعد از اون روزگارم سیاهه شب و روزم گریه. از طرفیم شوهرم نه زنگ میزنه نه پیام میده و موندم اگه اینجوریه چه جوری میگن بیشتر شناخت پیدا کنن در صورتی که ارتباط ما یه طرفه شده. و منم که یه هفته س همش این کار رو میکنم اما اون نه. و میگه تو باید تو این 10 ماه قلق من دستت میومد در صورتی که ارتباط ما با چت بوده همش و ماهی شاید 4 روز من ایشون و خونوادش رو میدیدم.

حتی پیش روانشناسم رفتم گفت طبیعیه که نشناسی چون شب و روز با اونا یه جا زندگی نکردی. نه خواب دارم نه خوراک. دوستم ندارم زندگیم بهم بخوره. از طرفیم دلم برای شوهرم شدیدا تنگ شده اما انگار اون دلش تنگ نشده و دوستم نداره ببینه منو. چیکار کنم؟

نمیخوام زندگیم از دست بره ، اینقدری دلتنگ همسرم هستم که با مرده الان فرقی ندارم. خواهش میکنم راهنماییم کنین چیکار کنم.


مرتبط :

خیلی دلم براش تنگ شده ولی از دستش حسابی کفریم

چطور احساس دلتنگی به نامزدمون رو تحمل کنیم؟

وقتی ازم دوره دلتنگش هستم وقتی کنارمه هیجانی ندارم

زنی که بره قهر چه جوری باید برش گردوند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)