سلام

دختر مجردی هستم که بالای 26 سال سن دارم . یه زمانی اجازه نداشتم موهام رو رنگ بزنم. حالا به هر دلیل و بهانه ای ... مدام تو گوشم خوندن که جنس موهات زبر میشه ، پشیمون میشی  و ... ، جدیدا فقط دلایل منطقی میارن. مثلا مخالفتی نمیشه ولی میگن ما خیرت رو میخوایم ! 

دلم میخواد امتحان کنم . مو رنگ زدن هم برام مهم نیست و هم مهم شده !!! بدم میاد که تا این سن جرات مو رنگ زدن نداشتم و از طرفی می ترسم که این کارو بکنم و بهم نیاد یا واقعا لطافت موهام از بین بره . و اونوقت بهم بگن دیدی گفتیم ؟! به نظرتون چه کاری درسته ؟! عوارض رنگ زدن مو تا چه حده ؟! ناگفته نماند که موهای سفید هم توی سرم دارم . 

مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

نمیخوام بعد از ازدواج موهام رو رنگ کنم

تجربیات شما در مورد رنگ کردن مو با حنا و رنگ های فانتزی

رنگ مو اکسیدان بدون دکلره چطوری از بین میره؟

آیا راه خانگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟