سلام خدمت شما
موهامو هایلایت و شاینلایت کردم  .اینم به پیشنهاد مادرم بود . رنگشم ، یه کم ضایع هستش . حالا یه کم عذاب وجدان گرفتم که کار خوبی کردم یا نه . راستش ، می ترسم فامیلامون حرف در بیارن و دوستان مذهبی ، منو قرتی فرض کنن . ولی خدا شاهده ، من اصلا موهامو بیرون نمیذارم و فقط برای تفریح این کارو کردم .
حالا سوال بنده ، رنگ مو اکسیدان بدون دکلره ، با شستن زیاد ، از بین میره یا باید منتظر بمونم تا دوباره رشد کنه و کوتاه کنمش ؟ مادرم پیشنهاد دادن که رنگ کنم دوباره رنگ خود موهام . ولی من دیگه نمی خوام . می ترسم رنگ خودش نشه .
اگه خانوما ، روشی رو می دونن که رنگ از بین بره ، لطفا معرفی کنن . آخه ممکنه عروسی داشته باشیم و یا خونه مادربزرگ و پدربزرگ می رم ، زیاد وجهه خوبی نداره و نمی تونم همیشه با روسری باشم پیششون .
خیلی ممنون از راهنمایی هاتون .

مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

نمیخوام بعد از ازدواج موهام رو رنگ کنم

تجربیات شما در مورد رنگ کردن مو با حنا و رنگ های فانتزی

آیا راه خانگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟

عوارض رنگ زدن مو رو می خوام بدونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)