سلام بر همه کاربران محترم 

شاید من در نوع خودم یه سوال کننده خاص باشم. اما خواستم از همه دوستان که محترمانه بنده رو راهنمایی بفرمایند. عاجزانه تقاضا دارم سرزنش نکنید که چرا الان به فکر ازدواج افتادم. من دلایل خودم رو داشتم .  

اگر آقایی بخواد با وجود دو فرزند یک پسر کنکوری و یک دختر 10 ساله بعد از 10 سال که از طلاقش میگذره ازدواج کنه باید چه نکاتی را در نظر بگیره ؟  

برای خودم خیلی سوالات پیش اومده ؛ 

1 - اینکه چطور و در چه مرحله ای باید با بچه هام صحبت کنم؟ آیا قبل از آشنایی با خانم مورد نظر باید این کار صورت بگیره و نظر اجمالی شون رو بدونم یا نه بی خود ذهن اون ها را مشغول نکنم و بذارم ببینم خودم تا حد میتونم جلو برم.

2 - به عنوان یک مرد باید خودم رو برای چه مسائلی آماده کنم ؟

3 - اگر فرزندانم مخالفت کردن چطور اون ها را متقاعد کنم ؟ من تو این 10 سال حرفی از ازدواج نزدم . 

4 - اون خانم نیاز به چه دلگرمی هایی داره؟ 

5 - اگر خدا خواست و موضوع به سرانجام رسید با توجه به سن حساس بچه ها روابط عاطفی و جنسی چطور مدیریت بشه؟ یا حتی مثلا پوشش خانم پیش پسر من؟ یا اینکه بچه ها اون خانم رو چی صدا کنن ؟

6 - اگر خانم موافق بودن و خانواده خانم مخالفت کردن چه کسی باید نقش بیشتری در جلب رضایت خانوادشون داشته باشند؟ من یا خانم

7 - با توجه به اینکه خانم سابقه ازدواج ندارن چه ایده ای برای برگزاری مراسم عقد و عروسی دارید؟ به هر حال من با دو فرزند محدودیت هایی دارم اما دلم نمیخواد اون خانم هم خیلی سوت و کور بیان تو زندگی من

8 - بچه ها موقع اجرای خطبه عقد حضور داشته باشند یا خیر

من خیلی درگیرم و واقعا نیاز به کمک دارم .در هر مورد که به نظرتون میرسه بنده رو راهنمایی کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل ازدواج والدین (۷ مطلب مشابه)