سلام

نمیدونم واقعا اسمش حسادته یا ... ؟ ولی واقعا برای ما که مجردیم حداقل برای من خیلی اذیت کننده هست که دوستم عکسش رو با همسرش بذاره تو فضای مجازی با کلی جمله عاشقانه و منم مجبور باشم لایک کنم و کامنت بذارم. 

اصلا نمیفهمم چه معنی داره، آدم اگر از زندگیش راضیه چرا باید تو فضای مجازی جار بزنه ؟ چرا باید دل چند نفر دیگه رو آب کنه؟ مثل بچه های کوچیک که یه چیزی دارن و بقیه ندارن بعد هی میگن ببین من دارم دلت بسوزه.

شاید هم اشتباه میکنم و قصد اون ها این جوری نیست ولی در هر صورت دلم میگیره از این شرایطم.


مرتبط:

آدم اگه از زندگیش راضیه چرا باید تو فضای مجازی جار بزنه؟

تا کی فخر فروشی و سوزاندن دل بقیه!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

فضای مجازی رو جدی نگیرید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)