سلام

من خیلی به خانواده برتر سر میزنم و وقتی میخوام از همه مشکلات و ناراحتی های بیرونم فرار کنم به این جا پناه میارم . فارغ از همه این بحث ها یه سوال دارم از آقایون و خانوم های که تجربه مشابه سوال منو داشتن؛

من یه دختر ۲۲ ساله هستم ، چند روز پیش من یه خواستگار داشتم که همه شرایطش خوب بود ‌. کارش و خانواده و ... ، خلاصه این که وقتی اومدن اصلا قیافش و حالات نگاه و بر خوردش مورد پسندم نبود در یک کلام اصلا به دلم ننشست .

البته من قیافه اصلا برام مهم نیست اما خیلی دوست دارم که همسر آیندم حداقل از لحاظ ظاهری به دلم بشینه ، خلاصه این که خانواده خیلی گیر میدن که قبول کنم و سنم داره میره بالا و از این حرف ها، اما من تنها بودن به این که در کنار شخصی زندگی کنم که اصلا حس خوبی بهش ندارم ، ترجیح میدم . الان میخوام بدونم که این طرز فکرم درسته یا در اشتباهم و تصمیم درستی نگرفتم که جواب رد دادم . 


مرتبط با ظاهر خواستگار:

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

تا چه اندازه قیافه واسه دخترا برا ازدواج مهمه

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

چرا دخترا اینقدر به قیافه حساس شدن ؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)