سلام و درود

راهکار موفقیت برای دانشجوی ترم ۱ مهندسی مکانیک چیه؟

در واقع من الان نمیدونم اولویتم رو درس قرار بدم که معدلم بیاد بالا، یا زبانم رو قوی کنم. یا تو انجمن علمی رشته مون کار مقاله نویسی و صفحه آرایی و ... رو انجام بدم. یا برنامه نویسی و کار با نرم افزارهای رشته مون رو یاد بگیرم. یا ...

هدف دارم ( اپلای و رفتن به آلمان یا ایتالیا برای تحصیل و انجام کار طراحی برای شرکت های ب ام و و بنز و ... و حداقلش هم استاد دانشگاه شدن) ولی راه رسیدن به هدفم رو نمیدونم. به خاطر همین هم از اول سال تا الان درس نخوندم و بیشتر کارهای عملی مثلا طرح زدن برا نشریه مون و ... رو انجام دادم.البته کم کاری و اتلاف وقت هم داشتم.

دلیل درس نخوندنم این بود که میگفتم نکنه این همه وقت بذارم معدلم بشه ۲۰ بعد نهایتش همین جا با چندر غاز حقوق  که اندازه کارگری هم نیست دستم بند شه . نکنه موفقیت تو رشته ی من هم مثل قضیه ی استیو جابز و بیل گیتس باشه که تحصیلات رو به صورت تئوری تو دانشگاه ادامه ندادن و عملی دست به کار شدن و کارآفرینی کردن و در نهایت، هم کلاسی هاشون استخدام اینا شدن.

پس سوالم این بود:

چیکار کنم تو رشته ی مهندسی مکانیک موفق بشم؟

تشکر بابت پاسخ هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)