سلام 

دختری 23 ساله هستم، به پسری علاقه مند شدم که دانشجوی پزشکی هستن و همکلاسی خواهر خودم ... از دانشگاه انصراف دادم و دارم برای کنکور میخونم برای رشته پزشکی اگر خدا بخواد .  

ایشون تمام ایده آل های من رو دارن و تنها کسی هستن که میتونم بهشون احترام بذارم و براشون از خودگذشتگی کنم، مواردی که فکر میکنم برای ازدواج موفق لازمه! دارم تلاشم رو میکنم و روی تصمیم ام سفت و سخت هستم ... 

تو اوج خستگی، فکر به ایشون منو از تمام دغدغه ها و ناراحتی ها دور میکنه و انگیزه ی دو چندان ایجاد میکنه برای درس خوندن، خلاصه کنم ... 

توی زندگیم خیلی سختی کشیدم و بعد از تحمل نشیب زندگیم امروز فقط با امید و علاقه به بودن ایشون در زندگیم دوباره بلند شدم و دارم پیش میرم منتها مشکلی که هست اینه که حتی اگر قبول هم بشم ما توی محیط مشترکی قرار نمیگیریم و من فکر میکنم تنها راه اینه که اگر خدا کمک کرد و  قبول شدم مستقیما به ایشون بگم .

این رو هم قید کنم که از بقیه جهات اعم از ظاهر و لول خانوادگی و ... در یک سطح هستیم و همین هم سطح بودن رغبت زیادی در من ایجاد کرده ( البته خب در مورد رشته فعلا عقبم ... ) از نظر اخلاقی به شدت شبیه هستیم و از قضا جنس اتفاقات زندگی مون هم بسیار به هم شبیه بوده یعنی هر دو یک بحران  مشابه رو پشت سر گذاشتیم که احساس میکنم از این جهت هم خیلی خوب مبتونیم همدیگه رو درک کنیم .

آیا ممکنه با مطرح کردن این موضوع برای همیشه ایشون رو از دست بدم ؟

دو مورد رو ذکر کنم فقط لطفا گفته نشه که به این چیزها فکر نکن و درست رو بخون چون درسم رو خوب میخونم ، و در مورد اینکه علاقه از طرف منه، بگم که من به کسی که از من خوشش میاد ولی من حسی بهش ندارم نمیتونم حتی با گذشت زمان علاقه مند شم 

من ایشون رو واقعا از ته دلم میخوام و تنها کسیه که حاضرم همه چیز رو براش فدا کنم ...

میخوام از آقایون محترمی که اینجا هستن بپرسم اگر دختری که وضعیت مناسبی داره و بخاطر شما این تغییر رو در زندگیش ایجاد کرده بهتون ابراز علاقه کنه شما دلزده میشین ؟


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)