سلام به همه دوستان

من دختری ۱۸ ساله هستم که خیلی با شهدا ( مخصوصا با چند نفر از این بزرگواران ) رفیقم. من دختریم که خب دوست دارم زیبا به نظر برسم و دیده بشم و جلب توجه کنم و اینا. چون اکثر دخترها عاشق همین کارها هستن.

البته من از نظر ظاهر چهره ی رضایت بخشی دارم و اصلا کمبودی توی زندگیم حس نمیکنم که بخوام جلب توجه کنم ولی خب تمایل به خودنمایی در خانم ها کمی بالاست. من عاشق اینم که آرایش کنم ، ولی فقط برای همسر آینده م، موهام رو افشون کنم، فقط برای همسر آیندم و خب محارمم .

من میخوام یه دختر خاصی از نظر خدا و شهدا و خودم باشم ( نمیخوام ریا کنم ) نمیخوام خواسته یا ناخواسته باعث گناه هیچ کسی بشم. میخوام تو حجابم محکم تر بشم و میخوام کلا با حتی زدن یه رژ ملایم در بیرون خودداری کنم و دوباره وسوسه نشم برم سمتش.

میخوام زود عصبانی نشم و میخوام خیلی از کارها و رفتارهام رو اصلاح کنم. میخوام یه دختری بشم که به جای اینکه محتاج نگاه و نظر این و اون باشه و جلب توجه کنه واسه دیگران ( البته کلی دارم میگم و من این طوری نیستم ) واسه خدا و شهدا و ائمه جلب توجه و خودنمایی کنم !!! تعجب نکنین.

آره میخوام همچین کاری کنم، اونم با ایمان قوی و انجام عمل صالح، میخوام بنده ای بشم واسه خدا که وقتی خدا بهم نگاه میکنه ( که همیشه میبینه ) بگه : به چه بنده ای و یا حتی رفیق شهیدم : شهید ابراهیم هادی عزیزم که هادی راه من هستند، بهم افتخار کنه‌ .

من میخوام واسه خدا و شهدا و ائمه و عاقبت بخیری خودم با کارهای خوبم واسه این عزیزان که عرض کردم خودنمایی و جلب توجه کنم. دیگه نمیخوام نگاه مردم واسه آرایش نکردنم یا حجاب رعایت کردنم مهم باشه. میخوام نظر خدا وشهید ابراهیم هادی و حضرت فاطمه زهرا ( س ) واسم مهم باشه.

من امروز که رفتم دانشگاه با چادر رفتم ( البته همیشه چادریم ) و برای اولین بار از ساق دست استفاده کردم تا مچ دستام پیدا نباشه و برای دومین بار رژ نزدم و فقط یه کرم ضد آفتاب رنگی زدم و رفتم و از فردا هم میخوام نمازهام رو بخونم ( سستم تو این کار ) و برام دعا کنین که خدا توفیقش رو بهم بده.

میخواستم ببینم راهکارم خوبه ؟ خیلی حس خوب و آرامش بخشی بهم دست میده. چه راهکار دیگه سراغ دارین ؟ میدونم که شهدا زنده اند و ما رو میبینند ( یعنی عزیز من، شهید ابراهیم هادی که من ایشون رو دایی ابراهیم صدا میزنم، هر لحظه رفتارم رو میبینه ؟)

خدام که قربونش بشم که همه جا حی و حاضره. و توصیه ی من به شما دوستان عزیز:

بیان برای خودمون و خدا زندگی کنیم، این قدر که حرف دیگران برامون به تازگی واسه بعضی هامون مهم شده، بیاییم حرف خدا واسه مون یه بارم که شده واسه همیشه مهم باشه، این قدر که نگاه مردم واسمون مهمه، بیخیالش بشیم و دنبال نگاه و جلب توجه خدا (اون بالاسریه) باشم، و شهدا و ائمه.

اجرتون با امام حسین (ع)

ببخشید پرحرفی کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)