سلام دوستان

ببخشید مزاحم وقتتون میشم، یه راهنمایی میخواستم ازتون . 

من ارشد ژنتیک دارم ولی در حال حاضر بیکارم . توی یکی از شهرهای شمالی زندگی میکنم، از بس دنبال کار گشتم و گفتن چون رشتت پرستیژ بالایی داره و حقوق بالایی میخوای نمیتونیم استخدام کنیم ، من میگم بابا من حقوق بالا نمیخوام فقط در حد عرف باشه،میگن نه که نه.

دارم میخونم واسه دکتری ژنتیک پزشکی ، ولی از بس فکرم مشوش هست نمیتونم درست تصمیم بگیرم ، از یه طرف میگم کاش سال ۹۰ که مامایی قبول شدم میرفتم، باز میگم خب دوباره امسال کنکور میدم اگر قبول شدم میرم مامایی یا پرستاری . 

 

باز میگم ژنتیک پزشکی بهتره، ولی خیلی کم میگیره، البته رزومه خوبی دارم، یعنی مطمئنم ان شاء الله ۵۰ درصد مصاحبه رو میگیرم . ولی از کتبی میترسم،با اینکه بهترین جزوه رتبه برتر ۲ سال پیش رو دارم و بهم گفته اگر این جزوه رو ۵ بار بخونی کتبی بالای ۷۰ درصد می‌زنی ، ولی فکر مشوشم نمیذاره تمرکز کنم .  

الان من موندم و با کلی جزوه و کتاب برای کنکور سراسری و جزوه رشته خودم. راستی مدرک زبان mhle هم دارم. واقعا شما باشید چکار میکنید ؟ 

بین مامایی و پرستاری و دکتری ژنتیک پزشکی کدوم رو انتخاب میکنید ؟

پیشاپیش از تک تک تون ممنونم دوستان. 

پرحرفی منو ببخشید.


مرتبط با رشته مامایی:

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی دانشگاه آزاد منطقه 2

با چه رتبه ای مامایی دانشگاه آزاد قبول میشم؟


مرتبط:

بررسی آینده شغلی و بازار کار رشته ژنتیک

درخواست اطلاعات در مورد رشته زیست فناوری و زیست سلولی ملکولی

راهکارهای موفقیت دانشجوی زیست شناسی سلولی مولکولی در آینده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)