سلام

من یه دختر چادریم ، دنبال دوست پسر بازی و جلب توجه هم نیستم ، حجابمم کامله با عقل و قلبم انتخابش کردم ! ، بیست سالمه و آدم برون گرایی هستم ، سوال من از شما آقایون و خانم ها اینه ؛

به نظرتون دختر چادری که شاد باشه ، تو خیابون بخنده، بارون بباره ذوق کنه ، با دوستش بره زیر بارون و خوشحالیش رو نشون بده ، هیجانش رو نشون بده ، اسمش سبک بازیه ؟ من کاری به خوشامد و نیامد دیگران ندارم فقط نمیخوام حرمت چادر رو زیر پام بذارم!

اصن معنای حیا یعنی چی ؟ یعنی اینکه دختر اخم کنه ، چادر رو محکم بگیره نخنده ، صداش در نیاد! ، ذوقم نکنه یا اگر میکنه به روی خودش نیاره ؟
آخه یه آقا پسر میگفت اگر دختری بخنده ما فکر میکنیم داره پا میده !

مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)