سلام دوستان

یه سوالی داشتم میخواستم با شما در میون بگذارم و نظرات و عقایدتون رو بدونم.

چند وقت پیش با دوستام داشتیم حرف میزدیم که یکی شون پرسید که اگه به کشورهای خارجی برید پوشش تون چه جوریه؟ که خب هر کسی نظرش رو گفت و یکی از دوستانم که چادری هست گفت که خارج هم که بره چادر سرش میکنه.

ولی من با این که خودم چادری هستم عقیدم یه چیز دیگه هست، با توجه به اینکه یکی از فلسفه های حجاب عدم جلب توجه هست و حجاب عملا باید طوری باشه که هم پوشیده باشی و هم جلب توجه نکنی و با توجه به اینکه تو اغلب کشورهای خارجی اکثر مردمش با چادر آشنایی ندارن و ممکنه براشون عجیب به نظر برسه ، این خودش یه نوع جلب توجه نمیشه؟

به نظر من یه پوششی که کامل باشه نه صرفا چادر تو کشورهای خارجی مناسب تره ، مثل خیلی از مسلمون هایی که تو خارج زندگی میکنن و چادر هم ندارن ( طبق کلیپ ها و عکس هایی که دیدم میگم، نمیدونم هستن کسانی که چادر سر میکنن یا نه. لطفا دعوا نکنید که تو از کجا میدونی و اینا ).

من خودم تا حالا نه خارج از کشور رفتم و معلوم هم نیست در آینده برم یا نه. صرفا یه سوال بود که تو ذهنم بود و میخوام بدونم که عقیدم درسته یا نه و اگه نیست تغییرش بدم ( اینکه آیا چادر در خارج از کشور باعث جلب توجه نمیشه؟ ) لطفا بدون موضع گیری جواب بدین.
لطفا خواهرای چادری گلم نظرات تون رو بگید و بقیه خواهرها و برادرها هم عقایدشون رو بگن.

ممنون از نظرات تون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)