ســـــلام

عاشورا نزدیکه به ذهنم رسید چیزی رو عنوان کنم. ما هر سال روز قبل از عاشورا نذری میدیم خیلی ساله در واقع، که امیدوارم البته امام حسین (ع) این کم رو اَزمون قبول کنن.

اون روز همه اعضای فامیل دور هم جمع میشن و هر کسی یه کاری انجام میده ،خلاصه خونه مون خیلی شلوغ میشه. بعدم دختران و پسران نیت میکنن و واسه حاجت شون یه شمع روشن میکنن رو  سر دیگ میذارن و دور هم می ایستن و  هر کی تو دلش یا زیر لب دعا میکنه.

به ذهنم رسید اگه کسی از کاربرها نیتی داره ، حاجتی یا خواسته ای داره، همون نیت و حاجتش رو از دلش بگذرونه نیاز نیست که بگین فقط از دل خودتون بگذرونین و من اسم کاربری تون رو از کامنتی که میذارین بر میدارم و می نویسم روی یه تیکه کاغذ و سر دیگ نذری به نیت همون اسم ها و حاجت هایی که دارید یه شمع روشن میکنم و دعا میکنم که ان شاء الله خدا به حرمت و آبروی صاحب اون مجلس و به خون پاکش هر حاجتی که از قلب تون گذروندین بهتون بدن.

فقط لطفا اگه کامنت میذارین به اسم ناشناس نذارین یه اسمی حالا هر چی دوست داشتین بذارین لطفا.

امیدوارم هیشکی بی جواب نمونه.

"مهدی من"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)