سلام

من دوستی دارم که سنگ کلیه داشت ، یک بار هم سنگ شکن زد با کلی هزینه و درد و بستری اما بعد از دو سال دوباره سنگ تشکیل شد این دفعه جامع امام رضا علیه السلام با جوشانده سداب مصرف کرد سه روز هر روز یک عدد ، اول جامع رو می خورد و بعد یک استکان دمنوش ورم سداب بعد از سه روز سنگ 9 میلی رو دفع کرد .

الآن هم یک سالی میشه سنگ نداره دیگه دکترها هم میگن کلیه سالمه و سنگ ساز نیست ، جالبه نه ؟ تازه جامع امام فقط برای سنگ نیست برای بیش از 28 دسته بیماری کاربرد دارد مثلا برای حافظه ، دمنوش مرزنجوش و جامع نوشیده میشه برای رفع کما قطره مرزنجوش جامع و زعفران و ... که در دستورش هست و کلی بیماری دیگه رو هم با جامع میشه درمان کرد ، ولی چون وقت زیادی می گیره تایپ کنم نمیشه الآن بنویسم خودتون جستجو کنید بهتره ...

واقعا هر روز باید نقاره زد برای آقا ، شفا فقط در حرم ایشان نیست در داروهای ایشان و پدران پاکشان شفا و معجزه نو به نو است . حقیقتا علم آن ها قابل مقایسه با بشر نیست علم خدایی دارند . آنها به حق سرپرست ما از سوی خدا هستند . خدا ایشان را برای ما حفظ کند .

امام زنده و مرده نداره همیشه حاضر و ناظر است . یا امام رضا در دنیا ، هنگام مرگ ، عالم قبر ، برزخ و قیامت ادرکنی . ادرکنی یا امام رضا ادرکنی . به حق امام حسین و مهدی فاطمه سلام الله علیها ادرکنی .


مرتبط :

تجربیات شما در مورد درمان بیماری ها با داروی جامع امام رضا (ع)

دانشی مستقل به نام "طب اسلامی" وجود دارد؟

تجربیات شما در مورد شامپو ختمی طب اسلامی

معرفی پزشک طب اسلامی خانم

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

کانال درمان شدگان طب اسلامی

درمان نازایی با طب ایرانی اسلامی

درمان قطعی فوبیا با طب سنتی

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد 

معرفی پزشک طب سنتی در تهران برای ناراحتی کلیوی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)