سلام

من یه سوال داشتم. میخواستم بدونم اگه یه خواستگار از همه لحاظ خوب باشه مثل اخلاق و قیافه و خانواده و...فقط مذهبی نباشه ( عدم وجود کفویت مذهبی ) البته نه اینکه جلف و سوسول باشه.یا از این پسرای مو سیخ سیخی و ابرو برداشته و...آیا ازدواج با چنین شخصی اشتباهه ؟ من یه خواستگار دارم که از لحاظ اخلاقی سالم هست مثلا چشم پاک هست و سخاوت داره و خوش اخلاق و مودب هست ولی به علت شرایط خانواده ای که توش بزرگ شده خیلی اهل نماز و روزه نیست. اینو خودش بهم گفته.من خودم هم خشک نیستم ولی خب نماز و روزه میگیرم.این تفاوت چه مشکلی میتونه پیش بیاره؟ 


سوال مشابه :

ازدواج بدون داشتن کفویت اعتقادی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)