تعداد مشترکین خبرنامه تا ساعت 16:30 - 25 آذر 97 ← 2000 +

سلام

کاربران زیادی هستند که می خوان از زمان ارسال پست های جدید و یا تائید نظرات مطلع بشن . با روش های قبلی ، داشتن ایمیل و یا نصب نرم افزار از ضروریات بود .

اما الان یه ابزار به وبلاگ اضافه شده که در صورت عضویت در اون ، بنده می تونم بعد از این که پست های جدید ارسال شد و همین طور بعد از تائید نظرات ، به شما اطلاع رسانی کنم یا این که اطلاعیه ها و ... رو خیلی سریع به اطلاع شما برسونم . در این روش برای دریافت پیام ها، نیازی به داشتن ایمیل یا نصب نرم افزار خاصی نیست ، فقط کافیه به اینترنت متصل باشید. اگه با رایانه عضو شدید باید مرورگری که با اون عضو شدید رو باز کنید .  

عضویت در این ابزار بسیار ساده است و با 2 کلیک میشه عضو شد . برای این کار در پایین و سمت راست صفحه روی زنگوله کلیک کنید ، یا به پیامی که موقع ورود به وبلاگ برای شما نمایش داده میشه توجه بفرمائید . بعد از کلیک روی زنگوله یا کلیک روی " بله "  یه صفحه برای شما باز میشه ، اگه روی Allow کلیک کنید عضویت شما کامل میشه .

روش اطلاع رسانی هم به این صورت هستش که اطلاعیه ها در یک کادر کوچک برای شما نمایش داده میشه . به طور پیش فرض این پیام ها در رایانه ، بالای محل نمایش ساعت و تاریخ و در گوشی هم در بخش اعلان ها نمایش داده خواهد شد .

اما اگه در نمایش اعلان ها ، محدودیت ایجاد کردید ممکنه در نمایش پیام ها با مشکل مواجه بشید . بنابراین اگه می خواید در گوشی این پیام ها رو دریافت کنید باید به مرورگری که با اون عضو این سرویس شدید اجازه نمایش اعلان رو بدید .

فرض کنیم شما با مرورگر موبایل کروم ( chrome ) عضو این سرویس شدید و می خواید این اعلان ها رو دریافت کنید . برای نمایش اعلان ها ، صفحه گوشی رو به پایین بکشید . روی علامت تنظیمات کلیک کنید . روی اعلان ها یا Notifications کلیک کنید . در لیستی که باز میشه به دنبال مروگر کروم ( chrome ) بگردید ، اگه غیر فعاله اون رو فعال کنید . به این ترتیب هر موقع بنده پیامی برای شما بفرستم ، می تونید در جایی که اعلان ها نمایش داده میشه اون رو ببینید، مثلا در صفحه ی قفل .

در صورتی که به هر دلیلی مایل به دریافت پیام ها نبودید به راحتی می تونید از عضویت در خبرنامه خارج بشید .آموزش لغو عضویت در خبرنامه


پست های راهنمای استفاده از خانواده برتر:

راهنمای سریع استفاده از خانواده برتر

4 مزیت مهم ارسال نظر با عضویت در بیان

نظرات هم مثل پست ها آدرس اینترنتی دارند ؟

چطور می تونم یه مجموعه از آدرس مطالب خانواده برتر رو جایی ذخیره کنم ؟

راهنمای استفاده از وبلاگ خانواده برتر

روش جدید آگاهی از ارسال پست های جدید، تائید نظرات و ...

توضیح در مورد ابزار اشتراک مطالب

قوانین تائید نظرات کاربران در خانواده برتر

می خواهم از خانواده برتر حمایت کنم

دسترسی راحت و دنبال کردن مطالب مورد علاقه در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)