سلام

می خواستم بدونم چه طوری بین فضای مجازی و زندگی تعادل برقرار می کنید . من آدمی هستم که باید فقط زور بالا سرم باشه ، موقع دانشگاه خوبم ، اوقات فراغتم مشخصه ، درس می خونم . حالا کمی هم از گوشی استفاده می کنم ولی الان که تابستون شده به جز غذا خوردن و کمی مرتب کردن خونه میشه گفت از صبح تا شب پای گوشی هستم .

جز هیچ گروه تلگرامی یا گروه چتی نیستم و تو صفحه شخصی ام هم پستی نمیذارم، فقط کارم شده تماشای ویدیوی طنز و خوندن جوک و دنبال کردن جنجال های سلبریتی ها ، حالم دیگه داره به هم می خوره از این کار، احساس پوچی و افسردگی می کنم ولی نمی تونم کنارش بذارم .

گوشی رو هم کلا نمیشه کنار گذاشت یه جاهایی ضروریه وگرنه می ذاشتم یه جعبه ای تو انباری راحت میشدم .

مشکلم هم اینستا یا تلگرام نیست من کلا از بچگی این مشکل رو داشتم مثلا اگه تلویزیون می دیدم دیگه نمی تونستم ببندم تلوزیون رو ، یا بازی کامپیوتری رو نمی تونستم ول کنم تو این جور چیزها افراط می کنم .

بی رو در رو بایستی به رسانه اعتیاد پیدا می کنم می خواستم بدونم شما چی کار می کنید که به طور کلی  از رسانه به اندازه درست استفاده کنید اگه تجربه مشابهی دارین خوشحال میشم کمک کنید .


مربوط به فرهنگ استفاده از فضای مجازی:

در دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

حرصتون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید ؟!

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

به دنیای مجازی به اندازه خودش بها بدیم نه بیشتر

فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو داشته باشیم

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

چطور میشه حضورم در فضای مجازی رو کمتر کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)