سلام به همه اهالی خانواده برتر

خوشحالم که در جمع تون هستم. یه سوالی ذهن منو درگیر کرده دوست دارم نظرات شما رو راجع بهش بدونم. اونم اینکه چرا بعضی ها تو فضای مجازی عشق شون رو جار میزنن . بابا بخدا خسته شدیم ، دقیقا مثل اینکه کسی روزه باشه فرت و فرت بشینی جلوش گوجه سبز با نمک بخوری !

اینا فکر نمیکنن که مجردهایی که میبینن دلشون میخواد . ما حسود نیستیم ولی الان خیلی ها شرایط ازدواج ندارن ، همه دارن به زور خودشون رو کنترل میکنن ، اینا دیگه مثل نمک رو زخمه . خب عشقتون رو بذارین برا خودتون به ما چه ؟ ما چه گناهی کردیم که باید دل و قلوه دادن های شما رو تحمل کنیم .

دیدم طرف نامزدش یا شوهرش یه پفک براش میخره عکسش رو میذاره بعد کامنت میذارن قربون صدقه هم میرن یا چیزای خیلی بدتر که نمیشه گفت. دوست دارم نظر دوستان موافق و مخالف رو بدونم .

انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان، خوب یا بد ؟

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی

عروس و داماد رفتاری داشتند که من همه ش سرم پائین بود

پرهیز از شوخی های زناشویی جلوی خواهر و برادر مجرد


مرتبط 2:

آدم اگه از زندگیش راضیه چرا باید تو فضای مجازی جار بزنه؟

تا کی فخر فروشی و سوزاندن دل بقیه!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

فضای مجازی رو جدی نگیرید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)