سلام دوستان عزیز

بحث حجاب و پوشش خیلی مطرح شده و خیلی حرف ها هم در موردش گفته شده اما من امروز می خواهم در مورد چیزهایی حرف بزنم که کمتر در موردش بحث شده.

همیشه در پست ها در مورد تحریک بحث شده. آقایون میگن خانوما پوششون رو درست کنند که ما تحریک نشویم و خانوما می گویند ما آزاد باشیم آقایان باید چشم هایشان را کنترل کنند. اما می خواهیم امروز راجع به بعضی رفتارهایی که عده ای از خانوم ها در کوچه و خیابان از خود بروز می دهند بحث کنیم.

1) گاهی در خیابان خانم ها که می خواهند مثلا روسری شان را درست کنند روسری شان را به بالای سرشان برده ( کل موهایشان پیدا می شود ) و اول تکان می دهند بعد رو سرشان می گذارند:

خب خانم ها به چه دلیل این کار را انجام می دهید؟ اگر می خواهید روسری تان را درست کنید می توانید فقط کمی به جلو بکشید تا موهایتان پوشانده شود اگر هم می خواهید سرتان هوا بخورد باید این کار را در مکانی غیر از پارک و خیابان انجام دهید نه جایی که کلی نامحرم ایستاده است. اگر هم می خواهید موهایتان را با این کار نشان دهید باید بدانید که مردی که نگاه می کند تنها چیزی پیش خود می گوید بی عفتی و بی حیایی شماست وگرنه هیچ مردی از خانم بدن نما که خودش را عرضه می کند خوشش نمی آید مگر در حالت مستی باشد که بحثش جداست.

2) بعضی اوقات در پارک ها خانم هایی مشاهده می شوند که روسری اصلا ندارند گویا انگار روسری شان افتاده بر زمین یا از عمد انداخته اند بعد دیگر سریع خم نمی شوند که بر دارند.خب خانم ها از اینکه آقایان موهایتان را ببینند چی به شما می رسد؟ می خواهید چی را ثابت کنید؟ اگر می خواهید بگویید از حجاب اجباری ناراحتید بدانید که اینطوری فقط خودتان را خوار و خفیف می کنید.

3) گاهی اوقات خانم ها در امکانی که بیشتر زنانه است ولی مرد هم در آنجا تردد دارد به بهانه ای که مردها نباید به آن جا بیایند بسیار راحت می گردند مثلا با آستین کوتاه و بدون روسری.

4) گاهی اوقات خانم هایی که بچه دارند شیرخوار دارند در مکان های عمومی خیلی راحت مانتوی شان را باز می کنند و شیر دهن بچه می گذارند انگار نه انگار که آنجا کلی نامحرم رفت و آمد دارد .

5) بعضی خانم ها دیگر هنگام قدم زدن در خیابان از زیر گردن تا سینه شان را باز می گذارند. آیا پوشاندن این جا این قدر سخت است که نمی توانید بپوشانید یا هدف دیگری دارید؟

6) بعضی خانم ها دیگر انگار موهایشان خیلی بلند شده و در روسری جا نمی شود برای همین موهایشان را از پشت روسری تا پایین کمر پایین می گذارند.

خب دوستان بعضی کارهای ناشایست خانم ها را در فضای عمومی گفتم تا خودشان بیایند منطق شان را از این رفتار بگویند البته مورد های بسیار ناپسندانه تر هم هست که بهتر است نگویم.

پاینده باشید


مرتبط با فرهنگ سازی:

چرا بعضی ها موفقیت رو فقط در جون کندن و کارگری کردن میدونن؟!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

جامعه خانواده ی بزرگتر ماست، آبروی جامعه مون رو حفظ کنیم

از کجا و به چه منظوری به فاحشه ها لقب خاله داده شد؟

زندگی در دنیا مثل یک بازی است

چرا رفتارهای محترمانه من نتیجه معکوس داره؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)