دوستان سلام

شما پسران تمایل دارید همسر آیندتون قدش حدودا چند باشه ؟ من قدم ١٧٢ و کفش که میپوشم تا ١٧٥ و گاهی ١٧٦ میشه ( لاغر نیستم ولی چاقم نیستم ) و در دانشگاه و خیابون اغلب هم قد پسرام و خیلی کم از من بلند ترن . البته خیلی هاشون کوتاه تر  البته منظورم با کفشه. ( حداقل جایی که من رفت و آمد دارم به این صورته قد پسرها ) .

همش احساس میکنم پسرا دختر قد کوتاه و ریزه میزه و قد متوسط دوست دارن و تمایلی به دختر قد بلند و درشت ندارن. آخه هر پسر قد بلندی که میبینم ازدواج کرده، دختره قدش کوتاه و ریز نقشه. ٢٢ سالمه و خیلی کم خواستگار دارم و فکر میکنم دلیلش همین باشه.

پیشاپیش ممنونم که پست من رو خوندید و تقاضا دارم جواب رو به حاشیه نبرید.

سپاس.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)