با عرض ادب و سلام خدمت کاربران گرامی

امروز میخوام درباره موضوعی صحبت کنم که ممکنه بخاطر تعصبات شخصی مثل مرد سالاری یا زن سالاری به حاشیه کشیده بشه ، بنابراین از کاربرانی که دنبال جلب توجه و دعوا هستند خواهش میکنم مراتب شخصیت رو رعایت کرده و در اینجا بحث رو به بیراهه نبرن .

چون ما نه حق کسی رو زیر پا گذاشتیم نه مسئول برقراری عدالتیم ، حالا برسیم به بحث اصلی؛

دوستان گرامی لطفا قبل اینکه به طور کامل وارد بحث بشیم واقعیات رو بپذیرید و با فطرت انسان مبارزه نکنید ، من با نداشتن حجاب ( تا حدودی ) مخالفتی ندارم چون چند مرتبه به چند کشور سفر کردم و دیدم که وضعیت پوشش در کشور های خارجی بهتره ، هیچ گونه عقیده سیاسی هم ندارم که بخوام بگم بحثم از روی سیاسته ، بحث من کاملا اجتماعیه .

امروزه بنا به دلایل مختلف ، مسئله آرایش در جامعه بین دختران خیلی بولد شده ، و در اینستاگرام هم اخیرا موضوعی راه افتاده که خانم هایی میان و می رقصن و هدفمند قصد خودنمایی دارن ، بحث من اصلا سر نداشتن حجاب نیست ، بحث سر اینه که پوشش ها هدفمند طراحی شده و قصد فقط ذهن مرداست ، وگرنه در خارج وضعیت پوشش خیلی بهتره و اونجا خبری از عشوه ریختن و جلب توجه و این کارا نیست .

این پوشش ها به بنیان خانواده آسیب میزنه ، من اصلا مذهبی نیستم ، راستش رو بخواید به امور عبادی هم متاسفانه مقید نیستم ، من به عنوان یه مرد و یه شهروند عادی دارم حقیقت رو میگم ، بذارید یک موضوع رو راست بهتون بگم،

به عنوان یک جوون 27 ساله که شرایط ازدواج داره بخاطر وضع کنونی موندم ازدواج کنم یا نکنم ، چرا ؟

چون با خودم میگم با وجود این همه دختر رنگارنگ چرا ازدواج کنم هر چند وقت با یکی باشم ، میدونم فکرم غلطه و میدونم این یک وسوسه هست ، اما لطفا به من نتوپید چون یه واقعیته ، نمیتونید بگید این امور به خودشون ربط داره چون که اون خانم ها برای خودنمایی و جلب توجه ما این کارا رو میکنن ! نگید نه که همینه و ما باید درباره شون اظهار نظر کنیم .

بخاطر مسائل وبلاگ شخصا یکسری مخالفت های سیاسی در این باره دارم و بنظرم اوضاع حجاب اگه اجباری نمیشد بهتر بود اما بحثم این نیست ، من نمیگم چادر سر کنید ، من نمیگم موهاتون رو جمع کنید ، اما لطفا و خواهشا زیر مانتوی جلو بازتون حداقل تاپ خونگی نپوشید ، خواهش میکنم وقتی ساپورت میپوشید حداقل اون قسمت رو جمع کنید ! و لطفا شلوارک تو خیابون نپوشید ، شما خانم ها خیلی خوب میدونید پوشش تون باعث تحریک شدن مرداست .

ما چه گناهی کردیم هر صبح باید تا آخر شب تو مترو، محل کار و دانشگاه تحریک بشیم ؟ کاش حجاب تون مثل دخترای آلمانی یا بر فرض مثل چینی ها بود اصلا اگه ذره ای منقلب میشدیم ، خواهش میکنم از رژ لب های خیلی روشن یا کبود استفاده نکنید ! این رفتار ها ذهن نوجوون ها تا مجردا و متاهلان رو درگیر میکنه ، ضررش به خود خانم ها میرسه ما یوسف پیامبر نیستیم .

خیلی از خیانت ها بخاطر همینه ، من خودم ازدواج نمیکنم چون با این وضع پوشش میترسم خیانت هر چند چشمی یا ذهنی کنم ، و در آخر اینکه همون طور که مردان پوشش ساده دارن لطفا شما ها هم کمی رعایت کنید ، جلب توجه هم حدی داره . برای چی انقدر مردان رو با این لباس پوشیدن هاتون اذیت میکنید ؟ صدای ما به جایی نمیرسه ولی بدونید خدایی وجود داره


بیشتر بخوانید ...

بررسی دو اتفاق مشابه در مورد مخالفت با پوشش تحریک آمیز

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم ؟

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

هدف برخی خانم ها از پوشش های نامتعارف چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)