سلام

من دختری هستم که به تازگی نامزد کردم و انشاء الله دو ماه دیگه عقدمه ، نامزدم خواهر نداره و دو تا برادر کوچکتر از خودش داره . منم آدم طنار و دلربایی نیستم که بتونم از این رفتارها از خودم نشون بدم... یه ذره خجالتی و آرومم ، از اونحا که دوست دارم خودم رو پیش مامان و باباش عزیز کنم نمیدونم چکار کنم که برای یه مادر و پدر که دختر ندارن جذاب بنظر میاد .

مامان نامردم خیلی احساساتیه و خیلی دوست داره منو و همش میگه بجای دختر نداشتمی و حتی برام عروسکم میخره ، ولی باباش جدی تره و بروز نمیده اما نامزدم میگن با اینکه بابام خیلی جدیه و حتی ماشین و پولش رو به راختی به کسب نمیده ولی وقتایی که میخوام بیام پبشت میگه با ماشبن من برو یا پول میده بهم .

حالا دوست دارم خودمم به حرکت هایی بزنم که واقعا تو دلشون جا باز کنم ولی نمیدونم چکار کنم! لطفا پیشنهادات تون رو بگین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)