سلام

با توجه به نیاز این روزهای پشت کنکوری ها ، لطفا در مورد مباحث زیر اگه نظری دارید ، عنوان بفرمائید :

بهترین تخصص پزشکی برای خانمها

سخت ترین تخصص های پزشکی

بهترین رشته های تخصص پزشکی

پردرآمدترین تخصص پزشکی در ایران

رتبه بندی تخصص های پزشکی


بیشتر بخوانید ...

کدوم یکی از رشته های پزشکی رو برای تخصص انتخاب کنم؟

دانشجوی پزشکی عمومی هستم و برای انتخاب تخصص مرددم


مرتبط با قبولی در پزشکی:

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)