سلام

چون تو این سایت پزشکای زیادی هستند گفتم سوالم رو اینجا بپرسم و خواهشا دوستان پزشک پاسخ بدهند  . من دانشجوی پزشکی عمومی هستم و برای انتخاب تخصص مرددم  .

اوایل تو فیزیو پات عاشق نورولوژی بودم الانم هستم ولی وقتی بخش اعصاب رفتم دیدم تئوریشو خیلی دوست دارم ولی از لحاظ اینکه اکثر بیماران سکته ای و ... اند و اینکه درمان قطعی نداره افسرده میشم و زیاد باهام سازگار نبود و یه مدت به هیچ رشته ای علاقه نداشتم تا اینکه رفتم بخش چشم و خیلی برام جالب بود و تصمیم گرفتم اونو برا تخصص انتخاب کنم هر چند قبولیش  فوق العاده سخته .

فقط مشکلم اینه من کلا خیلی استرسیم و هنگام استرس دستام میلرزه ایا با این وجود و با توجه به عملهای ظریف این رشته که نهایت دقت رو میخواد میتونم تو این رشته موفق بشمو از پس استرس و لرزشم برایم . یا کلا بیخیالش بشم؟


بیشتر بخوانید ...

کدوم یکی از رشته های پزشکی رو برای تخصص انتخاب کنم؟

بحث در مورد تخصص های پزشکی برای کنکوری ها


مرتبط با قبولی در پزشکی:

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)