سلام دوستان

من یه سوالی دارم که خیلی گسترده ست ولی گوشه ای از اون رو اینجا بیان میکنم؛

به نظر شما طبق اون چه از دین میدونید کسانی که در دنیا خیلی خوب و خوشحالند و خیلی معروف و ثروتمند هستند اگه از دین چیزی ندونند اون دنیا وضعشون چطوریه؟

خواهشا نگید پولدارها هم مشکلاتی دارند و ... الان چند تا خواننده زن هستن که از من که 29 سالمه کوچکترند و روزی چند میلیون دلار درآمد دارند و 100 و خورده ای میلیون فالوور فقط تو اینستا...

دین ... و بقیه هم کلی تحریف شده بهشون رسیده ، عملا آزادند هر کاری میخوان بکنند، اگه اون دنیا کسی شفاعت منو نکنه بهشت که نمیرم این دنیام که یه آدم معمولی تو 7 میلیارد دیگه، بعضی موقعها خیلی احساس پوچی میکنم این حس از بچگی باهام بوده ( که این حس باعث کمبود اعتماد بنفس، خود کم بینی و احساس حقارت و عدم قدرت نه گفتن که مشکلاتی زیادی برام به وجود آورده بماند...مهم نیست!!!)

سعی کردم بهتر بشم ولی هنوزم این آدما رو میبینم همون حس بهم دست میده... من قیافم از مثلا ... کمتر نیست یا منم استعدادشو داشتم در حد اون خواننده بشم شعرهای خیلی با محتوی تری هم میگفتم اگه فرصتش فراهم بود، ولی وضع اون کجا و روزگار اون کجا... من کجا!!!

اگه اون دنیا اینا برند بهشت که دیگه هیچی ... خسر الدنیا و الاخره منم ، من بازیگری یا موسیقی رو دنبال نکردم چون حس کردم از خدا دور میشم . اگه اینا به درد آخرت میخوردن خب بسیاری از اهل معرفت میرفتند دنبالش .

من نمیتونم چون مسلمونم خواننده بشم یابازیگر مطرحی بشم فقط تنها علاقه واستعداد من برای اینکه سطح خوبی باشم همیناست پس الان من بازنده ام؟

نظراتتون رو کامل بگید.

ممنون


مرتبط با بهشت:

خدا چرا حورالعین ها رو آفرید تا ما زن های زمینی از حسودی بترکیم؟!

فکر کنید رفتید بهشت چی کار میکنید؟

توضیح در مورد بهشت و جهنم (1) - حاج آقا عالی در برنامه به سمت خدا

توضیح در مورد بهشت و جهنم (2) - حاج آقا عالی در برنامه به سمت خدا

توضیح در خصوص ویژگی های بهشت و جهنم (3) - حاج آقا عالی در برنامه به سمت خدا

توضیح در خصوص ویژگی های بهشت و جهنم (4) - حاج آقا عالی در برنامه به سمت خدا

ویژگی های بهشت و جهنم  (5) و ادامه ترجمه سوره واقعه - حاج آقا عالی در برنامه به سمت خدا

آیا فقط آقایون هستن که تو بهشت بهشون خوش میگذره؟!

تو بهشت باید خورد و خوابید و ... ؟!




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)