سلام دوستان

سال نو را تبریک میگم و سال خوبی رو براتون آرزو مندم ...

همیشه توی این وبلاگ شاهد پست پسرانی بودیم که سال های پیش در عین اینکه هیچ نداشتن به خواستگاری دخترانی رفتن و جواب منفی شنیدن و الان که پیشرفت کردن نسبت به ازدواج سخت گیر تر و شاید سرد شدن ...

اما من دختری هستم که تقریبا از هفت سال پیش همچنان در گیر مراسمات خواستگاری بی سرانجامی هستم که برام هیچ نداشت جز این که خورد شم جلوی خانوادم ... پست من بیشتر جنبه درد و دل دارد ...

روز های داشتم که شاید جای گفتنش نیست ، حتی یک بار پستی گذاشتم با این مضمون مادر خواستگارم گفت قد ات کوتاه است در حالی که پسرش جزء قد بلند ها نبود .شاید بهانه بود من اصلا سخت گیر نبودم و کسانی را راه دادم که واقعا از وقتی که برایشان گذاشتم هم پشیمانم ...

خواستگاری شان جنبه سرگرمی داشت . ولی دیگه اون روزها گذشته و من حاضر به راه دادن هر کسی نیستم ... حتی حاضر به هم صحبتی با هر کسی نیستم . اصلا سخت گیر تر شدم ... یا با فرد ایده آل ازدواج می کنم یا اصلا ازدواج نمی کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)