سلام به همه دوستان خانواده برتری

من دختری هستم 21 ساله که 68 کیلو وزنمه و 168 قدم  ، یه سوال در زمینه ورزش دارم .لطفا دوستان ورزشکار یا هر کس که تجربه ای در این زمینه  داره منو راهنمایی کنه .

من میخوام برای کاهش وزنم برم باشگاه اما بین رشته بدنسازی و دو میدانی نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم .

در رشته بدنسازی از این جهت تردید دارم که نکنه بدنم ماهیچه ای شدید بشه که حالت دخترونم رو از دست بدم . در رشته دو میدانی هم از این جهت تردید دارم که نکنه سینه هام شل بشه . لطفا راهنماییم کنید که کدوم از اینها برای یه دختر مناسبتره ؟ آیا در رشته دو میدانی علاوه بر چربی سوزی بدن هم فرم میگیره؟ اگر به هر دلیلی نشد ورزش بدنسازی یا دومیدانی را ادامه بدیم آیا بدن شل و زشت میشه ؟

مرسی از دوستانی که نظر میدند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)