سلام
خواهشا هیچ فردی با افراد روانی ( افسردگی شدید، دو قطبی، مازوخیسم، سادیسم، اسکیزوفرنی، شیزوفرنی ) بیماران روانی دیگر و همین طور بیمارانی چون تیروئید، قند خون، صرع، تالاسمی، ام اس، سرطانی و مشکلات دیگر ازدواج نکنه و قبل از ازدواج از این بیماری ها اطلاعات دقیق و کامل داشته باشین و خوب تحقیق کنید .

یکی از بستگان ما قند داشته و الآن بعد از ۱ سال در شرف طلاق هستند چون همسرشون از پس این بیماری برنمیان. همین طور مدت ۶ ماه است که برادر دو قطبی از نوع متوسط ، بنده با خانمی با کم کاری شدید تیروئید ازدواج کردن . دختر خانم با آگاهی کامل از بیماری برادر من ازدواج کردن و در محضر خودش و خانوادش امضا را اضافه بر شرط عقد کردن. و از بیماری خودشون چیزی نگفتن و بعد از ازدواج فهمیدیم ایشون کم کاری شدید تیروئید داشتن و ۱۰ سال پیش هم مشکل روانی داشتن که شیشه و چیزهای خانه را میشکستن و هر روز جیغ میکشیدن به گفته ی خودشون.

دکتر به ایشون گفتن تا ۳ سال نباید باردار بشید چون هم رحمتون کوتاهه و هم ۳ سال طول میکشه تیروئیدتون کنترل بشه حتی بعد از ۳ سالم امکان گورزایی و یا عقب افتادگی ذهنی برای کودک وجود داره. ولی ایشون بی توجه به حرف دکتر باردار شدن . اکنون ایشون خواستار طلاقند. اگه وکیل یا مشاوری هست لطفا راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)