سلام خسته نباشید

ببخشید من یک سال و نیمه با پسری آشنا شدم که از لحاظ جسمی در راه رفتن مشکل دارن و با عصا راه میرن و اینکه من بیست سالمه و دانشجوی کارسناسی هستم و اینکه ایشون بیست و نه سالشونه و دانشجوی کارشناسی هستن .

به دلیل اینکه به گفته خودشون انگیزه نداشتن تلاشی برای درس نکردن ولی بعد از آشنایی من ایشون درس خون شدن و حتی نمراتشون بسیار بالا رفته و همین طور الان به صورت خصوصی تدریس میکنن ، ولی به گفته خودشون هنوز مشکل مالی دارن ، به دلیل وضع مالی نا مناسب و نداشتن شغل درست حسابی ایشون قدمی برای خواستگاری بر نداشتن تا الآن . اینم بگم که میدونم منو دوست داره و برای ازدواج میخواد.

سوالی که دارم اینه که من تا چند وقت دیگه باید منتظر باشم که ایشون شرایطش جور بشه و بیاد جلو ؟ چون با پدرمم حرف زدم و گفتن تا شرایط مالی و شغلیش جور نباشه نباید بیاد جلو و اگه بیاد هم ما نمیذاریم نامزد بشید.

و اینکه آیا حدود نه سال اختلاف سنی خیلی زندگیم رو تحت الشعاع قرار میده ؟ ممکنه از من خیلی خیلی پیرتر بشه و نتونه بعضی کارها رو انجام بده؟

اینم بگم که من واقعا دوسش دارم ولی واقعا خسته شدم و نمیدونم چقد باید صبر کنم تا همه چی درست بشه ؟ با توجه به این که من هم دارم کار میکنم ولی هر روز وضع گرونی و مسکن داره بدتر میشه. بعضی مواقع تو دلم سرزنش میکنمش که چرا زودتر مدرک نگرفته و انقدر دیر به فکر افتاده.

ممنون میشم اگه کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)