سلام سوالی دارم که ممنون میشم راهنماییم کنید

من و همسرم توی خونه رابطه بسیار صمیمی و خوبی با هم داریم اما جلوی خونواده خودش که می ریم اصلا دیگه به من توجه نمی کنه حتی بهم نگاه نمی کنه و حتی سر سفره بقیه گاهی بهش می گن پیش خانمت بشین..خیلی با خانوادش دو دربایستی داره عقد که بودیم جلوشون خجالت می کشید وقتی می رفتیم بیرون بیاد با من قدم بزنه بعد عروسی حتی وقتی باردار شدم می گفت خجالت می کشم به مامانم بگم روم نمی شه!!!! مامانش چند بار عقد که بودیم با حرفاش بهم فهموند که از روابط سرد ما متعجبه...دیگه پیش خونواده و فامیلش اصلا اعتماد به نفس ندارم  همه فکر می کنن ما همیشه با هم خشک و سرد برخورد می کنیم ما هر دو شکر خدا مدهبی هستیم توی خونه خیلی خوشبختم اما بیرون رفتن با بقیه و فکراشون برام کابوس شده..دوست ندارم بقیه زوجا که می دونم بعضیاشون صمیمیتشون تو خونه به اندازه ما نیست بهم پز صمیمیت و عشق بین خود وهمسرشون رو بدن هرچند من حسود نیستم.دیگه اعتماد به نفس ندارم اقایون خواهشا توی جمع خانماتونو تحویل بگیرید نگران نباشید بهتون نمی گن زن ذلیل...به شوهرم میگم یه کم رعایت می کنه اما دوباره باز جلو خونوادش فکر می کنه من نامحرمشم من نمی گم جلو جمع بچسبه به من چون خودم این کارا رو تو جمعی که مجرد هست قبول ندارم اما منو ادم حساب کنه مثل یه دوست عادی 2 کلمه ای باهام حرف بزنه..لطفا هم دوستان راهنماییم کنند که چه جوری این مشکلو حل کنم؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)