سلام 

دختری که پدرو مادرش جدا شدن و با مادرش زندگی میکنه و کمبود محبت و خلا داشته و داره با ازدواج کمبود محبت برطرف میشه؟ با توجه به اینکه ممکنه بعد از ازدواج همسرش هم اهل محبت کردن نباشه .

علاوه بر این، به نظر میاد جنس محبت پدر و مادر با همسر فرق داره آیا می تونن جای هم رو بگیرن؟، کسی این تجربه رو داشته که قبل ازدواج کمبود محبت و توجه داشته و بعد از ازدواج با محبت همسر این مشکل حل شده باشه ؟


پیشنهاد:

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید

کاش شوهرم به جای 15 میلیون، 1 میلیون درآمد داشت ولی مهربون بود

شوهرم زیاد کار می کنه و کم به من رسیدگی می کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)