سلام

من یه دختر دانشجو هستم که خانواده ی متوسطی دارم مذهبی هستن ولی نه خشک و معتصب... و حجابم همیشه خوب و متناسب بوده هیچ وقت موهام بیرون نبوده و مانتوهامم همه مناسب هستند چه در رنگ و چه اندازه و مدلشون...

وقتی وارد دانشگاه شدم چادر سر کردم ولی اذیت میشدم توی رفت و  آمد و خیلی چیزای دیگه الان دچار تردید شدم . دلم میخواد چادرمو بردارم و مانتوی مناسب بپوشم ولی از حرفا و نگاه ها و تهمت هایی که به خاطر این کار احتمال زیاد ایجاد میشه میترسم...

من اصلا اهل جلب توجه نیستم و دنبال هیچ چیز دیگه ای نیستم حتی آرایش هم نمیکنم  و اصلا نمیخوام اندامم باعث تحریک باشه یا خودنمایی کنم . از مانتو هام مطمئنم چون واقعا بلند و مناسبن ولی از این جور حرفا میترسم به نظر شما خیلی زشته که من بخوام مانتویی بشم؟ نکنه یه وقت دوستام حس بدی بهم پیدا کنن یا طرد بشم .

مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)