سلام

من پسری ۲۲ ساله هستم. تا اون جایی که یادمه دختران زیادی وقتی منو نگاه میکنن و بعد که من نگاهم بهشون میفته نگاهشونو پایین میندازن و میخندن . و حتی مواقعیم هست که نگاهمون به هم نمیفته و میبینم دارن میخندن و از جلوم رد میشن. حالا سوال من اینه دلیل این خندشون چیه؟

حتی چند وقتی بود فکر میکردم مشکلی تو چهرم هست که از چند نفر پرسیدم گفتن نه مشکلی نداری. فکر میکردم صدام زشته که اونم مردونه است . تیپ منم مثل تیپ بقیه مردم شهرمونه. نمیدونم مشکل کجاست که این لبخند ها رو میبینم خیلی وقته رو مخمه ، اخه این اواخر این نگاه ها و خنده ها زیاد شده . خواهش میکنم اگه کسی علتش رو میدونه جواب بده.

مرتبط:

دخترم، نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفم رو بزنم

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

آقایون ، اگه یه دختر محجبه موقع حرف زدن به چشماتون نگاه کنه بده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)