سلام
میشه یه روانپزشک خوب ( با آدم حرف بزنه نه اینکه قرص بده دستت و بگه بسلامت ) تو قزوین معرفی کنین چون روانپزشک مثل دکترای دیگه نیست که بشه از دوست و آشنا درباره ش پرسید تا بگی میخوان بگن برای چی میخوای ؟

من تو دوران نوجوانی تجربه رفتن به روانپزشک کودک و نوجوان رو داشتم اما یه سری سوالات پیش پا افتاده پرسید و با مامانم هم حرف زد اما نه من تغییر کردم نه مادرم ، مثلا رابطه با جنس مخالف و عشق عاشقی  که مشکل من این نبود در صورتی که من چون درونگرام و به سختی حرف میزنم اون روانپزشک باید خیلی بیشتر تلاش کنه .

من مشکل دارم و ندارم حالم خوبه و خوب نیست لطف کنین یه روانپزشک خوب در قزوین معرفی کنین  . اگر اهل شهر دیگه ای هم هستین اسم و شهر اون روانپزشک رو بگین که به درد بقیه هم بخوره ممکنه خیلی ها در زمینه پیدا کردن روانپزشک مشکل داشته باشن


مرتبط:

معرفی مشاور در قزوین

مرتبط با معرفی مشاور و لزوم مشاوره قبل از ازدواج:

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

صحبت با مشاور در زمینه ازدواج لازمه؟

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

لزوم وجود قانونی که ازدواج رو بدون مشاوره ممنوع کنه

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور

معرفی شماره مرکز مشاوره - 096400

معرفی مرکز مشاوره در شیراز برای مسائل خانوادگی و ازدواج

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

درخواست معرفی مشاور در شهر شیراز

چطوری به خواستگار بگیم بریم مشاوره قبل از ازدواج؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)