سلام

چند ساله که تو شبکه های اجتماعی عضو شدم. و الان بعد از چند سال تازه فهمیدم که چقدر راحت مالکین این شبکه ها روی تموم اطلاعات ، عکس ها و پیام های ما کاملا نظارت دارن ...

متاسفانه از اون زمان که نیمباز بود بعد فیسبوک بعد واتساپ و الان تلگرام ، من خیلی راحت از طریق خصوصی عکس های خودم رو ارسال میکردم برای دوستام و خیلی ازین عکس ها نا مناسب بودن... با این ذهنیت که کسی جز خودم و طرف مقابل نمیبینه...

الان بعد از گذشت چند سال واقعا نگرانم که ایا اون عکس ها رو اون شرکتها هنوز هم ذخیره دارن یا بعد از پاک شدن اون اکانت ها و گذشت سه الی چهار سال اونها هم از بین رفتن؟!!

جایی خوندم قانون این شرکت ها اینه که تمام اطلاعات کاربرا از زمان ثبت نام تا حداقل شش ماه بعد از حذف حساب کاربری نگهداری میشه ... از طرفی جای دیگه ای خوندم که هرگز حذف نمیشه اطلاعات کسی ...
من نگرانم و میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم... لطفا اگه کسی در این مورد اطلاعاتی داره بگه. و کلام اخر اینکه هرگز به این شبکه ها اعتماد نکنیم کاش اینارو من زودتر میدونستم کاش بهتر اطلاع رسانی میشد...

ممنون


مرتبط:

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

گوشیم هک شده یا نه؟

یه نفر در فضای مجازی ردم رو میزنه

خطرات دادن اسکن کارت ملی و اطلاعات شخصی برای شغل اینترنتی

چطور می تونم بفهمم که چه کسی اینستاگرام منو هک کرده؟

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)