سلام به همه ی اعضای خوب سایت

من تونستم افسردگی رو خودم درمان کنم . من یه دخترم پشت کنکوری هستم هستم امسال سختی های زیادی رو تحمل کردم ضربه خیلی بدی خوردم تو اون موقعیت فکر میکردم حق با منه اما نمیتونستم حرفی بزنم اطرافیانم میفهمیدن که شرایط بدی دارم ولی هیچ کمکی بهم نکردن حتی خیلی ها از این شرایطم سو استفاده کردن.

افسردگی گرفته بودم ولی نمیتونستم پیش مشاور برم چون برای مامانم افسردگی و دلایلی که بخاطرش ناراحت بودم کاملا بی معنی بود. خلاصه تا 6 ماه نتونستم خودمو جمع کنم. من برای دومین بار هست که دارم کنکور میدم و نمیتونستم دوباره یه نتیجه بد بگیرم برای همین تصمیم گرفتم خودم یه کاری بکنم.

یاد جمله ای افتادم که میگه از هر چی میترسی باید بری سمتش من همینجوری شروع کردم کارایی رو که اذیتم میکرد حتی با وجود اینکه بهشون عادت کرده بودم رو گذاشتم کنار.

مثلا شروع کردم به صحبت کردن تو جمع اولش این کارو توی جمع های خانوادگی و کوچیک شروع کردم و کم کم تو جمع های بزرگتر مثل کلاس های درسی و اموزشگاه. یا صفحاتم رو از تو شبکه های مجازی پاک کردم و از صفحات جدید با ادمایی که دوسشون دارم استفاده کردم از بعضی از صفحات هم که دیگه کلا استفاده نمیکنم.

شمارم رو هم عوض کردم. بعد اینکه این کارا رو کردم خیلی حالم بهتر شده بود دیگه نسبت به فکرای دیگران بیتفاوت شدم در واقع من تونستم افسردگیم رو خودم به تنهایی درمان کنم.

با همه ی اینا همیشه وقتی یاد گذشته می افتادم میگفتم من این ادما رو نمیبخشم امروز لحظه تحویل سال که شد در کنار همه ی دعا ها و خواسته هایی که از خدا داشتم به خدا گفتم من همه ی کسایی که تا حالا اذیتم کردن رو میبخشم کمکم کن اگه بقیه هم از دست من ناراحتن منو ببخشن.

میتونم بگم این بهترین حالی بود که تا حالا داشتم.خیلی احساس سبکی میکنم از اینکه مجبور نیستم این همه بغض و کینه رو پیش خودم نگه دارم. بهتون پیشنهاد می کنم شما هم از کسایی که بهتون کم لطفی کردن یا ناراحت تون کردن راحت تر بگذرین.

مرسی که وقت گذاشتین و این پست خوندین (ستاره)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)