سلام به همه دوستان

میخوام یک داستان جالب تعریف کنم .
حقیقتا من به دختر داییم که دو سال ازم بزرگتر ، شدیدا ، دیوانه وار علاقه دارم . ، اونم دختر خیلی خوبیه واقعا ، خانواده بسیار محترمی هم هستند ،

خانوادش خیلی منو دوست دارند . حقیقتا در فضاهای مجازی به طور غیر مستقیم بهش رسوندم دوسش دارم ، عکس اسمش رو گذاشتم که یعنی دوسش دارم ، همیشه پست های متفرقه لایک میکرد ، تا متوجه شد با خودشم جمع کرد خودشو .

بعد ها که حضوری دیدمش ، خیلی نگاهم میکرد نگاه های معنادار ، که متوجه علاقه من شده ، اما یکم زیاده روی کرد خودشم متوجه شد ، بعدش 360 درجه عوض شد ، جواب سلام هم زوری میده ، حقیقتا جرات ندارم برم مستقیم به خودش یا خانوادش بگیم .

آخه تو این جریان ، امسال مننژیت گرفتم و شنواییم رو به طور کامل از دست دادم ، اما با جراحی کاشت حلزون شنوایی بازگشت خدا رو شکر . 

هر چی سرمایه داشتم حدود  50 میلیون به باد رفت ،دانشگاه هم نتونستم ادامه بدم تا تنظیمات دستگاه شنوایی تا یک سال کامل بشه . اما این اتفاق واسه اون زیاد مهم نبود چون سلامتیم خدا رو شکر برگشت.  اما دلیل کم محلی هاشو نمیفهمم ؟ اگه کم محلی میکنه پس چرا انقدر زیر چشمی بهم نگاه و توجه میکنه ؟

بخدا دیگه از این کاراش خستم ، میدونم مقصرم که پا پیش نذاشتم ، اما اونم باید یک چراغ سبز نشون بده که برم جلو ؟ همه میگند عاشق چی اون شدی ، اما چکار کنم دلم رفته ؟

لطفا اگه میشه دوستان به ویژه خانم ها بگند اون دختر چرا این کم محلی هارو میکنه ؟

با تشکر

مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

چطوری به دختر مورد علاقه ام ابراز عشق کنم ؟

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم رفتارش سرد شد

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

بعد از قطع ارتباط با دختر مورد علاقم زندگیم دگرگون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)