سلام دوستان ...

من یه چند وقته که به یه مسئله ای فکر میکنم ... . شاید یکم مسخره باشه ... . یه وقت که نشسته بودم با خودم دو دو تا چهارتا میکردم متوجه شدم هر چی ارزو کردم از دم سر ضرب خدا به یکی دیگه داده..
در این حد تو این امر مشهور شدم که دوستام زنگ میزنند میگن فلان ارزوت بوداااا همین الان برا من اتفاق افتاد.. یا فلان دعات بودا الان برا من گرفت...

مثلا همیشه میگفتم دوست دارم با کسی ازدواج کنم که صدای اذان گفتنش از مسجد بیاد ... دوستم بعد از یه چند ماه زنگ زد گفت میشنوی صدا اذانو این صدا نامزدمه دعات برا من گرفت ... . از اینااا خییییلی زیاده ها من فقط یکیشو گفتم . خدا خودش میدونه من هر دعایی میکنم صدرصد مستجاب نمیشه حالا هر چقدر امید داشته باشم به محضی که بگم بیخیال حتما دعا مستجاب میشه..

واقعا چر!؟

تلقین نیستا چون قبلا من اصلا به این موضوع فک نمیکردم یهویی تمام ارزوهام که برای بقیه اتفاق میوفته به ذهنم اومد..
 به اینکه چرا هیچ دعاییم, نگرفته!
حسود نیستم نوش جانشون ولی خب یعنی من خودم لیاقت هیچکدوم از ارزوهام نداشتم!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)