سلام
من یک و نیم ساله نامزد هستم عقد کردیم ولی هنوز عروسی نکردیم خونه خودمون نرفتیم من و شوهرم خیلی بهم علاقه داریم و اون خیلی به من وابسته هس و حساسه ، خیلی جاها اجازه نمیده برم و منم نمیرم دانشگاه هم چون اجازه نداد نرفتم .
عید نوروز مادرم اینا میخوان برن مسافرت نامزدم به دلایلی نمیتونه بیاد و مادرم میگه منو میخوان ببرن ، میگه تو هنوز نامزدی . از یک طرف هم نامزدم میگه هیشکی حق نداره زن منو جایی ببره .
موندم چیکار کنم میگه یا منو انتخاب کن بمون یا برو . من نمیخوام دعوا پیش بیاد خونواده من طوری هس که اجازه موندن دختر نمیدن پیش پسر شب رو مطمئنم که عید منو هم میبرن مسافرت و دور میشم از نامزدم فکرش دیوونم میکنه . برم هم زهر میشه برام و نامزدم باهام قهر میکنه .
خیلی نگرانم میترسم برم بیام دیگه نبینمش فکرا بد میکنم راهنماییم کنین
مرسی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)